Voor wie
Transport inclusief Value Added Services
Voorbeeldklant: Coolblue
Het kunnen leveren van diensten direct volgend op een levering (of ophaling) vraagt net iets meer van een chauffeur. Voorbeelden zijn het leveren en ophangen van een televisie, het omruilen van een kapotte mobiele telefoon, het vervangen van een inktcassette in een fotomachine, het installeren van medische apparatuur voor de thuiszorg of het omruilen van een koffiemachine.
In alle gevallen zijn levering en werkend krijgen van hetgeen geleverd is cruciaal voor de klantbeleving en dus de NPS-score van uw opdrachtgever. Voor uw “bezorgmonteur” kunnen de werkzaamheden zeer afwisselend zijn en de ene klus zal vaker voorkomen dan de andere. De bezorgmonteur moet dus altijd beschikken over exact de informatie die hoort bij de relevante order. Statussen, geleverde werkzaamheden, afwijkingen, problemen en extra geleverde diensten of artikelen dienen helder en volledig met centrale systemen en collega’s op kantoor gecommuniceerd te worden. Nieuwe processen van nieuwe opdrachtgevers dienen snel en makkelijk opgenomen, aangestuurd en vastgelegd te kunnen worden.
Uiteenlopende diensten kunnen realiseren, van simpel tot zeer complex, eventueel zonder dat een levering heeft plaatsgevonden, behoort tot de kernkwaliteiten van diverse gebruikers van de Logistics.ONE software. De software presenteert, registreert en communiceert alle benodigde informatie in relatie tot artikelen en de verschillende diensten. Indien gewenst kunnen de bezorgmonteurs beschikken over specifieke informatie, zoals handleidingen, foto's, tekeningen en films.
Actuele informatie kan ook aan derden beschikbaar gesteld worden, zodat de juiste informatie op juiste moment op de juiste plaats is en uw organisatie minder tijd en geld kwijt is aan communicatie.
De digitale uitwisseling van informatie en op logistiek toegesneden functionaliteit leiden tot effectieve procesoptimalisatie en uniforme werkprocessen.